Skip to main content

Home

Planner Online

Planner Online merupakan satu sistem pengurusan masa untuk memudahkan pihak pengurusan dan staf di sesebuah organisasi menguruskan mesyuarat dan aktiviti-aktiviti mereka. Produk ini dapat membantu organisasi membuat perancangan masing-masing dengan mengetahui maklumat berkaitan tarikh dan masa aktiviti ingin dilaksanakan serta maklumat lokasi dan penglibatan staf.

Produk ini dilengkapi dengan ciri-ciri seperti berikut:

  • Mempunyai paparan mengikut harian, mingguan dan bulanan
  • Menyimpan dan memaparkan aktiviti organisasi yang dimasukkan oleh pihak pentadbiran dan staf
  • Meyimpan maklumat lokasi, butiran lanjut dan staf terlibat
  • Jemputan secara e-mel kepada staf di dalam organisasi ketika maklumat dimasukkan
  • Boleh menyimpan maklumat tempahan ruang dan kemudahan serta mampu dihubungkan ke modul Permohonan dalam Sistem ServisDesk.
  • Memaparkan maklumat Cuti Umum, Hari Gaji, Hari Lahir staf, Staf Bertugas Di Luar Kampus, dan Program myCPD
  • Memaparkan senarai staf yang bercuti pada paparan kalendar
  • Dilengkapi dengan sistem hebahan organisasi dan kampus
  • Dilengkapi dengan waktu solat bagi kemudahan umat islam
  • Mempunyai fungsi emel peringatan untuk aktiviti yang dimasukkan
  • Kewujudan peringkat capaian untuk semua, bahagian dan staf terlibat
  • Boleh dijadikan planner individu selain digunakan sebagai planner Jabatan

Produk ini menggunakan capaian Campus Online dan boleh dilayari oleh semua peringkat pengguna.

Berminat menggunakan Planner Online di tempat anda? Untuk maklumat lanjut atau ingin memohon produk ini, hubungi kami melalui kaedah berikut:

  • Hits: 10